Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №72

Фото заходів

Дослідницька діяльність

Групи

Ромашка

Калинка

Корисне для батьків

Публічна інформація

Кадровий склад згідно ліцензійних умов

Статут закладу

Структура управління закладу освіти

Освітні програми та компоненти

Мови освітнього процесу

Правила прийому до закладу

Додаткові освітні послуги

Фінансовий звіт

Благодійна допомога

Кошторис

Вакантні посади

Матеріально-технічне забезпечення

Річний звіт

Навчання осіб з особливими потребами

Останні долучення

Квітень 2020
Пн   6 13 20 27
Вт   7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24  
Сб 4 11 18 25  
Нд 5 12 19 26  

Останні долучення

Майстер класи з батьками

Дата додавання: 2020-01-27

Продовження...

Прогулянки

Дата додавання: 2020-01-27

Продовження...

Музично-театральна діяльність

Дата додавання: 2020-01-27

Продовження...

Ігрова діяльність

Дата додавання: 2020-01-27

Продовження...

Зображувальна діяльність

Дата додавання: 2020-01-27

Продовження...

Заняття

Дата додавання: 2020-01-27

Продовження...

Екскурсії

Дата додавання: 2020-01-27

Продовження...

Дослідницька діяльність

Дата додавання: 2020-01-24

Продовження...

Зміст, організація та иетодика співпраці сім'ї та ДНЗ

Дата додавання: 2018-09-28

Зміст, організація й методика співпраці ДНЗ та батьків Зміст, організація й методика співпраці ДНЗ та батьків включає в себе: єдність у роботі дитячого саду й родини по вихованню дітей; взаємна довіра у взаєминах між педагогами й батьками, розуміння потреб й інтересів дитини й своїх обов'язків як вихователів;  зміцнення авторитету педагога в родині й батьків у дитячому саду; установлення правильних відносин на основі доброзичливої критики й самокритики; взаємодопомога в спільній роботі з виховання дошколярів. Дитячий сад повсякденно допомагає батькам у вихованні дітей. ...

Продовження...

Організація спільної діяльності ДНЗ та сім'ї

Дата додавання: 2018-09-28

Організація спільної діяльності сім’ї та дошкільного закладу  Процеси демократизації в системі освіти, її варіативність, інноваційні програми обумовили необхідність пошуку рішення проблем взаємодії дошкільного навчального закладу з родиною, створення умов для підвищення педагогічної культури батьків. Практики й дослідники виявили й сформулювали в цьому зв'язку наступні протиріччя: між правами й обов'язками батьків і невмінням ними користуватися; між потребою батьків на освітні послуги й відсутністю умов їхнього надання; між прагненням батьків до активного ...

Продовження...